Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Gitte - 16 maj 2009 13:41

Såhär ser den ut. De stora blommorna är stora som assietter. Och den är sååå varm, sååå vacker och jag kan ju säga att rummet jag såg den i var full av LIV, VÄRME och GLÄDJE!


Om någon ser hela rullar av den här, säg gärna till, ett sånt här rum vill jag verkligen ha!

Av Gitte - 16 maj 2009 12:02

Jag är helt tagen av förmiddagens event. Jag har varit med i ett hem, och gått igenom gamla kläder. Det var bara ett stort previllegium att få möta så mycket livsglädje i omgivning och väggarna som jag har sett idag. Jag är överväldigad, helt och fullständigt. Men det var så mycket intryck att hjärna slog av efter ett tag, och sen fanns liksom bara alla känslor kvar.


Ena hallen hade den absolut underbaraste tapet jag har sett någon gång. En helt underbar gladtapet som jag inte i min vildaste fantasi kunde föreställa mig och inte heller kunde jag föreställa mig känslan som en sådan tapet kunde ge ett rum. Det var underbart. Jag fick de bitar som fanns kvar av tapeten, och den kommer jag absolut att kunna göra något roligt av. Ni skall få se bild så fort jag har hämtat andan.

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards