Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Gitte - 4 juni 2009 09:23

Är inte riktigt på topp idag. Hade en himla trist dag igår, där jag evisades med att lyckas med att misslyckas med alla sociala kontakter jag företog mig överhuvudtaget. Tänk om man hade kunnat sätta en stjärna i kanten i almenackan i förväg sådana här dagar och låta bli att gå upp? Helt utan förvaring så hade saker och ting slagit slint och så visslade det kring öronen utan att jag hade noterat några varningstecken i förväg, vid fler än ett tillfälle. (Och det var inte beroende på ämnet till gårdagens långa inlägg).


Så idag har jag inlett dagen med en bumling i solar plexus som bara sitter där och molar och gör sig påmind och som hindrar mig att tänka riktigt klart. Skulle nog inte gått upp idag heller, men vad fasen, det finns det för alternativ? Får nog bara ta tjuren vid hornen och överleva även denna dag så ger det sig med tiden. Men jag har svårt för ekvationer som inte går ihop. Eller tydlighet som inte existerar, eller som jag skall gissa mig till. Önskar att jag var fjärr- och tankeläsare! Någon som vet en sådan kurs någonstans med resultatgaranti? 

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards