Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

Utvecklingstankar? Idéer?

Av Gitte - 4 oktober 2009 10:55

Jag kan ju inte bara sitta här på min häck om jag vill få ordning på min försäljningsstatistik. Fortsätter jag som jag gör så kan jag lika gärna lägga ner och fundera över om jag skulle få mina högskolepoäng översatta till det nya sättet att räkna poäng, och fundera över att ta mina resterande högskolepoäng för att få ett tjusigt intyg på att jag inte kan något egentligen, (är det inte det examina leder till inom beteendevetenskap?) tillräckligt bra för att någon skulle vilja betala mig för att få lov att nyttja mina tjänster. Eller varför inte börja från scratch? En utbildning inom journalistik? Fortsätta med ledarskap och organisation? Tja, det måste bli plan B och C och D. Men än så länge kämpar jag med plan A; att hitta en väg att fortsätta med det jag vill göra. Det jag gör eller jag kanske skulle säga INTE gör idag.


Så nu vet jag, att det jag inte har gjort och som jag skulle må bra av att göra:

*Styra upp en försäljningskampanj.

*hitta ett nätverk, helst bestående av vintage och retro-butiker. (Någon intresserad? Gärna olika inriktningar; finns det inte kan vi skapa ett, jag har en liten omöjlig tanke, som nog kan bli en god idè, behövs även någon som är duktig på hemsideskapande till det...).

*Inte låta mig nedslås av motgång. Det är nu vi testar att remmarna håller även i uppförsbacke. (Gaaah, lättare sagt än gjort).


Finns det någon som vill peppa mig eller ge mig ett tips eller en tanke, så maila mig på bortbytingen@telia.com

 
 
Lycke

Lycke

4 oktober 2009 13:19

Hej vännen! Vad fint du gjort här!!! tyvärr vet jag inte mycket om sådant du behöver här, men jag skulle gärna lära mig - är sugen på att gå nån kurs för att lära mig göra hemsidor, photoshop och dylikt ifall man skulle starta nåt nångång...är ju aldrig fel - och jag vet att de har någon kurs åt det hållet på komvux!

Helgkramar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gitte - 7 oktober 2022 08:44

    Jag ska börja med att berätta att jag roade mig med att lägga upp lite kuliga julkort på Tradera igår. Vespan hittar du här. Men de verkar rulla ganska fort. Jag la upp några fler varianter av dessa och julkort av Britt-Lis Erlandsson men ni...

Av Gitte - 5 oktober 2022 13:33


    Det låter helt otroligt men det är faktiskt sant. Du hittar den här.  Jag ska från början säga tydligt att det INTE är min förtjänst och att jag hoppas inte att det är uppfattas som ett "skrytinlägg" (jag föraktar självhävdelse och försöker ...

Av Gitte - 5 oktober 2022 11:15


Jag avslutade mitt telefonsamtal och gick ut för att ta ett bloss. Där satt dottern och drack kaffe i vår paviljong. Det är nu inte i sig någon märklig företeelse för hon bor i fastigheten bredvid så vi råkas ofta under paviljongen som vi inte packat...

Av Gitte - 4 oktober 2022 12:58


 Just nu tror jag att det händer massor av spännande och framförallt oroväckande saker gällande vår konsumtion och att vi mycket snart kommer att få se mycket avgörande effekter av både de senaste och de kommande veckorna.  Stora fördelar är väl i...

Av Gitte - 3 oktober 2022 10:57


    Gick och la mig igår med massa goda intentioner. Nu skulle jag minsann bli bättre på att tänka positivt även om världen ramlar runtomkring. Ja, du har nog förstått att jag är en sån som läser nyheter flera gånger om dagen med stor förfäran o...

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards