Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Gå in och kika hos Mia!

Av Gitte - 17 november 2009 22:18

Det har jag gjort och idag så .... censur.... censur.... posten.... censur..... censur! Såå ...censur.... nöjd.... censur.....tomten, blink och stort; *tack!*

Hope you get the message Mia! Foten i munnen Tyst Tungan ute Flört

 
 
Lyckel

Lyckel

18 november 2009 00:00

Ojs, här var det kallingar, hihi!!!! Hoppas det går bra med traderandet - har också ute lite gamla halsband jag kan undvara:) Allt för att ha råd med allt möjligt annat man dregglar efter..meeep!!!
JaaaaaaaAAA, jag är så otrligt nöjd med knapparna så det är riktig knapperotik - på hög nivå - att du lyckades skiljas från dem!!! Fast det är ju inte bra med för mycket av det goda, hehe!!! Älskar också de som du räknade upp - så vi har nog rätt lika smak du och jag!!! Bra med en kamera som gör kunderna så nöjda också :)))
Nu måste jag knyta mig och leta brittiska deckare på tv!!!

Kramhögar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

 
Gitte

Gitte

18 november 2009 06:44

Skiljas från dem? Jag ÄLSKAR tanken på att de kommer till nytta!!!!!!!!!!!!!!! De har stått i sina små lådor i decennier, och varit bortglömda eller gömda, ingen har kunnat titta eller njuta, och nu, åratal eller decennietal senare kommer de fram och kan njutas utav, dekorerar kreativa skapelser och då känner jag att jag gör lite nytta och att flera blir glada. Köpare blir glada, det är jättekul. Jag blir glad. Det är också kul! Men allra allra allra roligast är trots allt glädjen att veta att det finns någon som har sparat och vårdat och inte velat slänga och bara tanken på vilken kärlek och omsorg de har bevarats i, mitt under alla slit och slängyror och eror och kanske barn och barnbarn som har tyckt att det där är det väl ingen som vill ha och så får de känslan av att det är RÄTT och att det BLIR uppskattat. Det var inte i onödan man vårdade sina klenoder, någon annan såg detsamma. DET ger mig 110% tillfredsställelse!!

Vi FÅR inte slänga vårt nittonhundratal! Det MÅSTE komma till glädje nytta och användning!

http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

 
Gitte

Gitte

18 november 2009 06:53

Lycke, med tanke på att du har startat försäljning, så vill jag bara med all välmening och kärlek skicka en sådan där jobbig pinne i brasan. Har du kollat om halsbanden har mönster- eller designskydd? OM de är säljs näringsverksamt i italien eller var hon finns, så finns det ett gemensamt eu-direktiv när det gäller mönsterskydd som täcker mellan eu-länder.... är hennes halsband skyddade, så kan det bli svårt att hävda att det inte är kopior om inte mönsterna ex är publicerade någonstans... glöm inte kolla upp det är du snäll....

http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

19 november 2009 20:49

Jepp, jag fattar! ;)

...och om du vill att tomten ska vara snäll mot dej också, så är jag inte omöjlig. ;D

http://abrovinkel.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gitte - 7 oktober 2022 08:44

    Jag ska börja med att berätta att jag roade mig med att lägga upp lite kuliga julkort på Tradera igår. Vespan hittar du här. Men de verkar rulla ganska fort. Jag la upp några fler varianter av dessa och julkort av Britt-Lis Erlandsson men ni...

Av Gitte - 5 oktober 2022 13:33


    Det låter helt otroligt men det är faktiskt sant. Du hittar den här.  Jag ska från början säga tydligt att det INTE är min förtjänst och att jag hoppas inte att det är uppfattas som ett "skrytinlägg" (jag föraktar självhävdelse och försöker ...

Av Gitte - 5 oktober 2022 11:15


Jag avslutade mitt telefonsamtal och gick ut för att ta ett bloss. Där satt dottern och drack kaffe i vår paviljong. Det är nu inte i sig någon märklig företeelse för hon bor i fastigheten bredvid så vi råkas ofta under paviljongen som vi inte packat...

Av Gitte - 4 oktober 2022 12:58


 Just nu tror jag att det händer massor av spännande och framförallt oroväckande saker gällande vår konsumtion och att vi mycket snart kommer att få se mycket avgörande effekter av både de senaste och de kommande veckorna.  Stora fördelar är väl i...

Av Gitte - 3 oktober 2022 10:57


    Gick och la mig igår med massa goda intentioner. Nu skulle jag minsann bli bättre på att tänka positivt även om världen ramlar runtomkring. Ja, du har nog förstått att jag är en sån som läser nyheter flera gånger om dagen med stor förfäran o...

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards