Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Gitte - 21 januari 2010 09:47

Jag har ju massor att göra. Hinner ju inte sitta här och påstå att jag inte kan något eller inte har något kul.

Vad sysslar jag med??


Jag skall ju för tusan ha upp alla de här:

  


Dra fram henne:

  

börja rota i alla mina klädlådor som jag inte har hunnit med och äntligen!

Äntligen!

Äntligen!

Få leka lite med Ylva igen! DET var länge sedan!!

  


Så vad sitter jag här för?? Bye for now! Ha en superdag!! Det skall jag försöka ha!!

Av Gitte - 21 januari 2010 08:39

Ah. Jag vet inte riktigt vad jag skall säga om min själv nu. Det känns som om hela jag har gått i stå, förhoppningsvis är det bara tillfälligt. Nu är jag precis där jag har väntat på, längtat efter och hoppats på. Att barnsecondhanden övertas av någon annan så att jag kan sätta lite fart med det jag vill.

Hundra tankar och planer finns sedan tidigare. "jag skall det och det och det". Men just nu känner jag mig som en stor parantes.

Visst görs det mycket, inte minst när det gäller uppdelning av "mitt och ditt", men sen tar det stopp.

Står fast. Jag måste ha upp en hyllsektion. Det händer inte av sig själv. Men att komma dit att jag tar med mig borrmaskinen för att sätta upp det, är det himla långt.

Jag måste tömma en köpmansdisk med knappar och de skall upp på hyllan.

Sen måste jag tömma min egen disk och börja planera för vad jag skall ha i den och göra en diskrockad i affären. Jag skall ha min disk själv och min lokaldelare disken som jag har knappar i idag. Nu måste det baske mig ske senast till helgen, men jag gör ofta sådana små stopp för mig själv.

"Jag måste göra det men för att göra det så måste det bli klart och innan det är klart kan jag inte börja. " Och då står det still, åtminstone mentalt.


Sen kommer nästa grej.

Hjälp, jag har ingenting att sälja. Ingenting som någon vill ha.

Men hallå. Jag har hela magasinet fullt! Det är liksom bara att börja packa upp och se vad jag egentligen har? Men nejdå, jante, ågren och alla de andra grabbarna flockas innanför min hjärnbalk. Jag hade inget att sälja i barnsecondhanden heller. Men nu när det inte längre är mitt, ser jag hur fina grejjer där är!!


Det borde vara skottpengar på såna som mig. Jag hoppas att det bara är PMS-en och inget annat för annars är jag kalkad!

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards