Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Gitte - 28 januari 2010 22:05

Har verkligen fått superfina och rara mail idag, peppningar och hejjningar och även en del beställningar på tapeter, eller några som funderar på att slå till på någon rulle. Verkligen superjättekul!! Blir så himla glad, inte minst för att  några av er som mailade var en "första" bekantskap, sådana som jag inte mött varken i bloggar eller kommentarer och som nu blev ett helt nytt möte för mig. Vet ni vad?Jag skall spara era mail, -fortsätt gärna skicka fler =)!-för jag vet ju att om ett litet tag sitter jag eländig på min kammare igen och känner att jag är värdelös, att jag inte vet något, att jag inte kan något och har hela huvudet fullt av PMS, och då skall jag komma ihåg att "just den DÄR dagen var det några som påstod att allt jag hade att komma med inte var kattskit!" Det kommer att värma då, tro mig! =)!


Har min akutrea gett något resultat?

A.B.S.O.L.U.T

Jag är överväldigad och superglad!!

Och jag är NÄSTAN i hamn... det är så nära så nära så nära....inte långt från mål alls....ett halvt stim rullar till eller så skulle jag behöva bli av med.... så jag sitter och överväger hur jag skall göra näst... skall jag hoppas på att bli av med några rullar till? Eller skall jag köra en rövare och hoppas att det går vägen, dvs -inte pruta om ni trodde det, kommer aldrig på fråga i det här fallet- men göra något så desperat som att använda pengar jag inte har? Det är ett tufft val som jag tror att jag måste sova några timmar på innan jag beslutar mig för något så dumt... något blir ju lidande i sista ändan om jag gör det, om inte jag kan trolla snabbt i efterhand... men så blir det sällan direkt. Det har jag provat förr =o!


Hm. Det hade varit attans så mycket lättare om man ständigt gick och hade mer pengar omkring sig än man behövde och om januari aldrig inföll...


Men tills jag tar ner bloppisannonsen så gäller fortfarande 25%. Hoppas kan man ju alltid, eller hur?


Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards