Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Gitte - 10 februari 2010 10:00

Vad är det här??

Igår hade jag en otroligt effektiv dag som innefattade massor av jobb som jag har skjutit framför mig. Satte igång datorn vid 8-snåret och sen flög jag fram och tillbaka och fick verkligen NÄSTAN allt genomfört som var tänkt. En uppgift la jag dock ifrån mig klockan 23, för att jag befarade att min skalle var lite för trött för att kunna göra rätt när jag hade suttit så länge i omgångar i full koncentration. Men det var en rejäl kick, inte många pauser, några små korta, knappt någon matpaus, matlagningen tog barnen så det löste sig ändå. Men jag kände mig fullt nöjd med min insats under dagen när jag gick och lade mig.


Klockan är nu tio.

Min bil vill inte starta, det är visst inte batteriet, men sambon kämpar på i kylan. Den rullar nog snart igen. Annars får jag ta i med storsläggan och kalla på son och hans far. Det återstår att se.


Min dator behöver uppdateringar. Det håller på i skrivande stund.


Mitt packbord är dukat, med såväl emballage och knappar och band, -en dag för sent men det här var uppgiften jag var rädd att göra fel på.


Jag har läst igenom traderas manual. Ser inte såå krångligt ut. Men jag behöver en logga. Vet nog vad jag vill ha. Sonen är satt i arbete. (Praktiskt med en son som studerar webdesign).


Stövlar som är granskade, ligger uppdukade för genomgång. Regnkappor som är sanerade hänger i källaren och torde vara torra. Har en såå fin vintage didrikssons regnkappa samt en grönvitrutig Nina Santanas på lut. Visar absolut bild på den rutiga som är något i hästväg!


Så dagen har börjat som igår, i full effektivitet utan att passera gå. Vafasen, jag känner igen mig själv. För några år sedan hade jag aldrig bara en sak i görningen samtidigt. Wohooo, jag är ju riktigt rolig att umgås med, för mig, när jag är såhär!

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards