Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Gitte - 12 juni 2010 15:41

Låg och drog mig en stund i morse, men till sist blev jag så illa frustrerad att jag fick gå upp trots att jag nog egentligen hade velat ligga kvar en stund till. I min hjärna seglade frågor om hur man håller kontakt och informerar kunder lättast. Jag sparar inga adresser.

Jag sparar inga namn.

Jag sparar inga mailuppgifter.

Hur dumt som helst, eller hur?

Allra helst när man som jag egentligen vill kunna nå ut med budskap om nyinkomna varor, eller olika kampanjer eller när jag daterar upp min traderabutik med nya varor. Och så förlitar jag mig på hoppet om att köpare skall leta upp informationen hos mig, bara för att jag inte kan hojta till. Bloggen, javisst, men det känns ändå lite otillräckligt. Hur vet jag att mina återkommande kunder ex läser just den veckan eller råkar trycka på köpknappen just den veckan jag erbjuder något särskilt, som ex nu när jag skickar med extra knappar för varje köp?

Nä, sagt och gjort, jag har letat efter verktyg för att skapa nyhetsbrev. Men jag vet baske mig inte alls vad jag sitter och sysslar med utan jag hoppas bara att det skall bli rätt i sista ändan.

Enkelt som det står på hemsidan? Tjosan. För dem som behärskar grekiska kanske men inte för mig.... Betydligt krångligare än jag trodde. 

Prenumerera på nyhetsbrevet

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards