Alla inlägg den 30 november 2010

Av Gitte - 30 november 2010 16:05

Då tycker jag att du skall kika in i min traderabutik; den hittar du HÄR.

Jag har nämligen jobbat som en liten igel det sista för att uppdatera med fler sorters knappar och dekorband. Fler dekorband är på väg i det närmaste förrästen, kan utlova några riktigt läckra varianter.

Men för att ge lite knappexempel, jag älskar dessa kulknappar. De oranga har ni sett förr:

         

Har även hittat en svart-transparent;

  

Som smågodis. Apelsin, citron, jordgubb och latrits.


Fler exempel; tja några nya snäckskalsvarianter, varav en stor tjock variant av den lilla traditionella med kant, och ordinary back. Helt underbar är den. Tror den heter P15 i butiken.

Sen:

      


Tre stora platta knappvarianter, garanterat 50-tals. Drygt fyra cm i diameter.


Vidare lite smått och gott;

              

Men gå in och kika för det finns betydligt mer. Och den här gången har jag även vågat mig på lite brunt och beige och svart mm.


Har haft en superdag idag förrästen, jobbat som en iller, tyckte precis jag satte mig och klockan var halv nio, nu är den nästan halv fem; hur gick detta till? Jag måste vara på bättringsvägen?? *håll tummarna för mig! Fast jag vet, man skall inte ropa hej...*



Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards