Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Gitte - 20 mars 2011 21:21

Måste ju börja mitt inlägg med en helt underbar film som Prickig Katt delade på facebook idag.

Se den.

Im gonna hunger for colour my whole life. I HOPE! Den filmen om något ger mig massor av distans till allt vad trender heter.

Dö lycklig, kör ditt eget race och skit i det förväntade, eller hur?

Nuff said.


Mitt tradera-rum går vidare:

 

Bit för bit, rör för rör. Det är nämligen viktigt att varje aktivt rör, ligger rätt. Så jag kan hitta det. När jag får en beställning på M8 eller 12 eller 336, så måste jag ju veta att DÄR skall jag ställa mig för att hitta den. Det går åt mindre tid så.


Men när man sorterar variant för variant och skapar nya ordningar så tar det tid. Därför har jag inte börjat med varken den ena änden:

 

Eller den andra:

 


So där är yet more to come.

 

Ordning måste inte alltid vara vackert. Ibland kommer man långt med att det är praktiskt.

Jag njuter av detta sålänge. Lite stolt också ärligt talat, för när man som jag inte riktigt kan räkna med att vara på topp varje dag lär man sig att vara glad med den minsta prestationen man lyckas åstadkomma.


Imorgon går jag vidare med ett annat hörn. Jag börjar räkna neråt mot färdig sen!

Det skall bli skönt.

Det sista som flyger över är nämligen min dataarbetsplats. Den är jag ju nästan livsavgörande beroende av...  då måste allt annat vara klart!


Ha en fortsatt trevlig kväll! C ya´!


Ps, ni som har gjort beställningar i helgen; till er har jag inte packat ännu utan det gör jag imorgon förmiddag. Hoppas jag inte ställer till det för er!



Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards