Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Gitte - 23 mars 2011 14:08

  

När man röjer ordentligt så kommer ju gamla ideer fram. Det här var ju något jag pysslade igång lite smått förra året innan jag blev riktigt dålig. Medan jag fortfarande bara gick och inte riktigt kände igen mig själv men inte riktigt visste vart det skulle barka hän. Före hjärnmagnetröntgen och smått och gott.

Men! Hm. Tanken är inte helt tokig....

Så jag åkte in till stan idag och fick lite respons när jag ändå behövde en grunka till ett projekt. Det satte sig på gladkontot så långt!  

 


Annars röjer jag vidare i mitt traderarum. Närmar mig tömt i andra rummet, så snart är det bara finliret kvar att grejja med. Bilder kommer inom kort.

Nu är det ju mycket gömt som kommer fram när jag rotar i förvaringar som jag inte tittar i till vardags. Hoppas att det märks på tradera inom det närmaste för jag tänker inte sitta och spara på massa konstigheter längre... så, iväg med det bara!


Gladast idag blev jag för inlägget hos Jag blommar.

Åh, är de så fina på bild i någon annans blogg?? Himla svårt att tänka sig! Men det är kanske så! Jag ser ju bara hur de ser ut när de ligger här, liksom...


En sak till som jag skall röja lite med under dagen:

Gamla dragkedjor, med betoning på gamla. Det är nog lite blandat 50-60-tal. Måste minska dem i volymantal, så det kommer upp en hundrapack på tradera i blandade färger under kvällen hoppas jag.


Nu är det nog dags för en kopp kaffe på trappen. Visst kan man gå ut och dricka kaffe fast att man inte röker längre?  

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards