Alla inlägg under mars 2011

Av Gitte - 16 mars 2011 10:19

Sorterade ju ett stort lass färgglada knappar igår.


Inte många av de röda färgerna matchar, de flesta är läppstiftsröda i olika nyanser. Inte så oranga som bilderna visar....

                


Rosa förstås!

      


Rost, brunt:

           


Grönt:

                   

Blått:

                   

Orange:

    

Gult:

    

Lila:

          

Petrol/turkos:

        


*Säljs i färgsorterad 10 pack; 25:- ord pris, men just nu till introduktionspris 15:-

Gäller mars ut via bloggen.

*En slumpartad blandad färgglad lot, 10 x 10 st, 100:-

(Vid ej avhämtning, Plus frakt, post el schenker).


Vita med färgad kant: 3:- st.


          


Du kan läsa mer om vardera knapp på min sida: Vintage sybehör. Där står storlekar samt försök till beskrivning på färgen i de fall knappen inte matchar färgen på bild irl. Varje knapp har där även ett nummer i bildrubrik.

Självfallet gör jag även:

Blandningar enligt önskemål:

  

Av Gitte - 15 mars 2011 17:59

  

Idag har jag packat upp och sorterat och mätt och färgindelat en massa färgglada knappar.

  

Tror att alla regnbågens färger är representerade ärligt talat.

  

Undrar om man inte kan göra påskris-prydnader av knappar....

  

Den ovan finns i några färger till.

  

Den som vill se mer får kika på min facebookgrupp, vintage sybehör. Jag hoppas alla bilder är klara att lägga ut under kvällen.

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards