Alla inlägg den 5 december 2011

Av Gitte - 5 december 2011 10:34

 

Min senhöst har ju gått i mössans tecken. Men medge att det är min vanliga tur, få in en massa UNDERBARA vintermössor när det inte blir kallt... Men, nu skall jag inte sitta här och klaga mer utan jag tänker göra ett litet inlägg med bilder som visar lite olika varianter. En del varianter har ju redan gått åt, men bilderna vill jag ha kvar. (Ni som tröttnat på alla mössbilder, håll ut, jag får nog snart en ny fetish, det har ju blivit några sådana inlägg det sista...).


Alla ovan är handgjorda i italien. Tyvärr finns ingen varumärkestag... men jag slår vad om att de är av god produktion... de är verkligen fantastiska.

(varianter i barnstorlek, kommer det bilder på inom kort).

 

Visst är det helt fantastiskt när man tittar på dessa modeller... de ser ut att vara helt nygjorda, och är helt superjätteaktuella i år.

Men de är original senast 70tal. I helt fantastisk kvalitet. Både mjuka och varma.

 

Tjusigt värre!

 

Och se på attans... kan det inte vara så att kylan kommer strax? Lite vinter hade inte suttit dumt, för snart är det vår igen.

Jaja, jag vet att det inte varit jul ännu, men svisch kommer det att säga nu, och sen skålar vi i champagne vid tolvslaget igen. Och sen är det midsommar...

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards