Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Gitte - 17 juni 2014 00:13

 

Min fina dotter tog studenten i fredags. Jag är en ytterst stolt mamma. Tänk vad hon har slitit dessa gymnasieår ed att både vara mamma och att vara gymnasie-elev. Fasen vad hon kan.
Vi hade förstås en studentmottagning efteråt och det var mycket praktiskt både dagarna före och under dagens gång. Jag var väldigt trött när dagen var till ända.
Dagen efter körde jag söner till dreamhack. Väntar hem dem imorgon.
Men ... allt gick inte riktigt på räls i helgen i övrigt.
Jag är fortfarande trött. Återhämtningen vill sig inte riktigt.
och jag hostar så jag tror att jag vänder ut och in på lungorna varje gång.
Tänkte att karusellen kanske kunde stoppa någon dag så jag får stoppa ner huvudet i sanden. Bara lite grann. Tills jag hittar startknappen igen?

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards