Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Gitte - 31 augusti 2014 10:31

Min kamera har varit ute på resa och besökt sin märkesverkstad i tysklan.

Det har varit hopplöst.

Tänk så beoende man kan vara av en kamera.


Under tiden  har jag initialt testat instagram. Du hittar mig där som gittepalo. 

Men jag inser att jag behöver en mobil med bättre kamera så det står på listan. Annars är det ett himla roligt forum. Roligare än facebook på många sätt, just för att tyngdpunkten ligger på bilder och inte diskussion. 

 

I övrigt har jag gjort en ganska fasansfull upptäckt. 

Nittiotalet börjar bli retro. Och det finns faktiskt en hel del läckra nittiotalsplagg med? 
Kolla tyget ovan på en klänning som skall ut på tradera. Tyvärr är bilden inte helt rättvis men färgerna är fantastiska i synnerhet nu i höst. 

Här är den i sin helhet. 

 


En klänning al la "lady goes nittiotalshippie i salongen". 



Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards