Alla inlägg den 20 maj 2018

Av Gitte - 20 maj 2018 22:15

 

Då var det baske mig söndagskväll IGEN! 
Asså, inte undra på att man blir gammal om veckorna skall springa iväg i den här takten. Känner mer eller mindre som om veckorna bara innehåller tre veckodagar; Måndag, sen är det Fredag och sen är det Söndag; bara för att man ska veta att snart är det Måndag igen? Till råga på allt upptäckte jag att det har varit pingsthelg denna helgen. Hade inte en aning om det. Gjort något vettigt eller nyttigt? Nej, faktiskt inte särskilt mycket. Inte ens tittat på kungligt bröllop, fast jag såg att även det pågått under den gångna helgen. 


Veckan som kommer hoppas jag på att bli något mer produktiv än jag varit denna som gått. Egentligen känner jag mig ganska kass när jag ser tillbaka på vad jag INTE har gjort som jag HADE tänkt jag skulle fått styrt upp. Men men, vad är väl ett bal på slottet om inte alldeles underbar... men, har man spillt för mycket mjölk får man väl gråta en stund, och komma igen, eller hur? 

Eller JO förrästen. EN SAK har jag gjort. Jag har identifierat att jag har en 50-årskris. Det är väl så dags nu när man hoppat över de andra... 

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards