Alla inlägg den 16 september 2009

Av Gitte - 16 september 2009 16:10

Jag älskar att stå utanför situationer och bara vara observatör. Ni skall veta att det inte är den allra enklaste konsten för en person som har impulssvårigheter och som inte kan låta bli att medla eller hitta förklaringar eller en förståelseplattform.


Men idag har jag via en iaktagande observation, förstärkt min lärdom att man inte skall försöka sig på att leka översittare och dominera snälla människor, speciellt inte om man inte riktigt har torrt på fötterna.


Snälla människor säger oftast inte så mycket utan låter gåpåarna säga sitt klart och sen går de hem med sin egen uppfattning i alla fall. Det är inte så smart att anta att "Snälla Människor" är "Korkade Människor" och de saknar förmåga att dra korrekta slutsatser.



I grund och botten är jag en mycket simpel människa med massor av dåliga sidor! Glad En av dem är absolut att le i njugg åt människor som tror att de äger världen, och att de är förmer än andra. Skall man tvunget sätta sig på en häst så skall man nog vara varse att den inte är högre än att man klarar att ta sig ner igen!

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards