Alla inlägg under april 2014

Av Gitte - 2 april 2014 09:47

  

Just nu rinner våren iväg och jag har några stora projekt på gång som måste bli klara under våren. Jag gör såhär varje år, när det är vinter går jag på lågvarv och har svårt att sätta igång något av allt det där som jag måste göra senast under våren när vädret är som bäst. Men gör jag det? Nädå, jag går och väntar på sommartid och ljus innan jag kan ta mig ur mitt ide, och sen när våren kommer så rusar jag igenom den tills den är över och då börjar jag längta till nästa vår med övertygelsen att "nästa år skall jag inte göra såhär mot mig själv". Men blir det någon ändring? Nähädå, inte då. Trots att tiden fram till påsk är årets bästa. När påsken väl har varit så är det midsommar och sen är det höst och strax efter jul tänker jag: "nästa år skall jag förbereda julen i god tid". Jomen tjena. Ger mig fanken på att jag är född två månader för sent, och att jag sedan har hållt den tidstabellen under hela livet...

Nu rusning mot kväll. C ya!

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards