Alla inlägg under januari 2011

Av Gitte - 31 januari 2011 16:13

Vill fira mitt rökstopp lite extra. Idag är det sista dagen i januari månad, och jag har nu klarat att INTE röka 620 cigaretter för 1240:-. Fast det viktigaste är alla andra vinster jag har gjort men dem kan ni läsa om i dagens inlägg i min blogg; hållbar vardag.


Jag vill därför lämna lite rabatt, till er. så ni som sitter och klurar på en beställning, det är dags att hosta in den nu!

Gör som vanligt, beställ via min butik på tradera.


Först som sist. Har du gillat min sida på facebook, Vintage sybehör så lämnar jag där lite högre rabatt än jag gör på tradera. De som har gillat där, får nämligen under dagen 25% samt fraktfritt på knappar och dekorband vid köp över 250:-. Obs, gäller endast idag 31/1-11.

Du som "gillar" sidan på facebook, gör en beställning och maila mig rabattkod; "Vintage sybehör", så räknar jag om din rabatt efter detta erbjudande, ett extra tack för att ni följer mig där!

 

Traderarabatterna som gäller alla köpare på tradera är dessa:

1. 20% rabatt på ALLA dekorband och knappar på köp som görs idag eller imorgon, dvs 31/1-1/2-11.

2. Fraktfritt vid köp av tre rullar tapeter eller fler, gäller 31/1-6/2-11.


Hoppas innerligt ni hittar något ni gillar i min traderabutik!!


Av Gitte - 11 januari 2011 14:20

  

Jag är på bättringsvägen, dvs; inte bra men betydligt bättre.

Sakta men säkert sedan jag var hos en healer (ja, ja, jag vet...) så har jag långsamt blivit bättre från en hel del av mina symtom och jag är inte riktigt fullt så gnällig längre som jag varit under en merpart av mitt skrivstopp i bloggen. Det betyder förmodligen att jag snart hittar benen att stå på igen, och att jag börjar rensa upp här och återkommer på sikt.


Men, just för tillfället gnäller jag förstås värre än vanligt. Eftersom jag har slutat röka sedan den 1:a januari. Dag 11 idag och det är inte roligt. Jag är en roligare människa att stå ut med som rökare än som icke-rökare, tycker jag åtminstone själv.

Men det där kan du läsa mer om på min blogg Hållbar vardag, om du vill.

Nu försöker jag hålla isär mitt arbetsliv med mitt privata liv lite grann tror jag. I den här bloggen skall du framöver mest kunna hitta det jag gör, och i den andra mer av det jag tänker eller fokuserar på.

Baj´s och hasta manana!

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards