Alla inlägg den 16 april 2009

Av Gitte - 16 april 2009 15:22

Har varit och slaktat lite fler tapervarianter idag. Gick hårt åt rullar från femtio-sextiotalet som jag tror fungerar till dockhus. Det är inte alls dumt att se många olika varianter liggande ihop i ark och försöka få ihop ett par trådar: lägger man den och den där så kan de gå ihop och så kan den följa på där och sen kommer den men den passar lika bra till.... sådär står jag och funderar fram och tillbaka och det är riktigt roligt. Skulle göra en testlot med tio, men det blev visst.... tja, vad blev det, var det 13 varianter bara för att det var kul? Något sådant var det i varje fall.


Det är lätt märkligt, dagen kan sega sig fram och jag vet att jag måste göra det och det och det och bara hälften blir gjort. Sen ställer jag mig med tapeter och tiden flyger iväg. Jag vill bli tapetmaskin i nästa liv!

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards