Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

Många datorer som kraschar?

Av Gitte - 19 februari 2013 22:15

 
Verkar vara många datorer som segar, låser sig och kraschar som jag hört talas om den senaste tiden. Min är en av dem. Jag kan inte låta bli att undra om det är någon form av facebook-fil som ställer till det för oss? Nåja, det här innebär då att jag letar efter ny dator för närvarande. Håller på att bli galen, för jag kan inte göra ett minsta lilla något utan att datorn låser sig eller stannar upp och laddar länge.


Bortsett från det är vi nyligen hemkomna från en liten båttur med Hoj-x 2013. Smc firar 50 år. För min del tyckte jag att det var lite skönt att komma hemifrån någon dag och en liten skvätt Hep Stars gjorde inte ont någonstans.
Men huvva vad åren går, och det snabbt.
Det ser man på barnen. Eller barnbarnen. Eller på hunkarna som var på tapeten när man var ung. Eller liten i mitt fall. Hep Stars var såå coola på min kusins vägg, där hon hade hängt posters. På dem och Sweet och Slade, David Cassidy och många fler.


En liten varning bifogas också.
Gå INTE in på Yarn-Paradise.
Det gjorde jag.
  
Där blev jag fattig fort. Men huvva vad jag ser fram emot paket om några dagar. Sicken färgprakt som snart är på väg till mig!



 
 
Helena Högberg

Helena Högberg

1 april 2013 23:26

Ja,min dator är likadan,låser sig flera gånger om dagen, funderar också vad det kan bero på :(

http://loppisloella.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gitte - 7 oktober 2022 08:44

    Jag ska börja med att berätta att jag roade mig med att lägga upp lite kuliga julkort på Tradera igår. Vespan hittar du här. Men de verkar rulla ganska fort. Jag la upp några fler varianter av dessa och julkort av Britt-Lis Erlandsson men ni...

Av Gitte - 5 oktober 2022 13:33


    Det låter helt otroligt men det är faktiskt sant. Du hittar den här.  Jag ska från början säga tydligt att det INTE är min förtjänst och att jag hoppas inte att det är uppfattas som ett "skrytinlägg" (jag föraktar självhävdelse och försöker ...

Av Gitte - 5 oktober 2022 11:15


Jag avslutade mitt telefonsamtal och gick ut för att ta ett bloss. Där satt dottern och drack kaffe i vår paviljong. Det är nu inte i sig någon märklig företeelse för hon bor i fastigheten bredvid så vi råkas ofta under paviljongen som vi inte packat...

Av Gitte - 4 oktober 2022 12:58


 Just nu tror jag att det händer massor av spännande och framförallt oroväckande saker gällande vår konsumtion och att vi mycket snart kommer att få se mycket avgörande effekter av både de senaste och de kommande veckorna.  Stora fördelar är väl i...

Av Gitte - 3 oktober 2022 10:57


    Gick och la mig igår med massa goda intentioner. Nu skulle jag minsann bli bättre på att tänka positivt även om världen ramlar runtomkring. Ja, du har nog förstått att jag är en sån som läser nyheter flera gånger om dagen med stor förfäran o...

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards