Alla inlägg den 11 november 2013

Av Gitte - 11 november 2013 13:14

 

Började fota en del kepsar igårkväll som jag hoppas skall komma upp på tradden idag.
Men jag inser att min "att-göra-lista" idag kanske är något optimistisk.
jag skall börja med att boka frakter.
packa helgens försäljningar.
sen skall jag lägga upp kepsarna.
och flytta över handskar från klädgruppen på fejjan till butiken på tradera.
     
det finns en del godbitar som synes i härliga färger. Inte mitt-vintern-trettio-minusgrader-handskar men de kan absolut vara finaste assecoaren för partydressen! Då det finns en del färger så kan man ju lätt färgmatcha, men jag måste förstås ta bild på dem en och en och inventera antal. Av en del av dem finns det mer än ett par.
Storlekarna är inte så stora, de flesta fits all sizes men man får nog ha relativt små händer, eller normalstora. Vad nu normalstora händer är. Jag som har väldigt små händer har ingen aning om vad som är normalt men vet att jag själv ofta får leta på barnavdelningen för att få något som passar till mig. Just när det gäller händer har jag större urval att välja mellan när det gäller gamla lager och det får jag förstås glädjas åt!

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards