Alla inlägg den 14 november 2013

Av Gitte - 14 november 2013 14:27

  
Har haft "blå knappar" på min att-göra-lista några dagar med.
Har varit och letat i lokalen men där har jag ärligt talat byggt in mina knappar med ett tapetlager på 2000 rullar som är osorterat och ganska exakt 75 kartonger i olika storlekr, hattar och kepsar. Fick glanat lätt emellan, stuvat om, men det mesta som hände var att jag hittade varianter jag hade glömt bort och blå knappar i fel storlek. Just den varianten jag vet skall finnas en hel säck utav var och förblev dold hur jag än gjorde.

Fick fortsätta letandet hemma och jovisst hittade jag några varianter där. Får se om det kan vara så att jag hittade en variant som passar annars får jag baske mig göra ett större omstuvningsförsök till helgen på lagret.

Varför samlar jag på mig så mycket så att jag till sist inte vet var jag har grejjerna?
Skärpning Gitte, och hör sen!

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards