Alla inlägg den 12 november 2013

Av Gitte - 12 november 2013 10:12

 
ja, jag kände ju på mig det igår. Att min plan inte skulle hålla. Nu var det iofs inte planen i sig som sprack utan ett efterlängtat besök som varade hela eftermiddagen och en bra bit in på kvällen. Då lägger jag mer än gärna jobb åt sidan.
Så idag gäller:
fylla prolistern med kepsar och tygvarianter.
sortera papper.
leta efter en mörkblå knapp.
flytta över handskar till traderabutiken.

Hm, något säger mig att det sista blir överkurs i alla fall... får se.
Vad jag absolut skall försöka bli bättre på är att inte hänga på fejjan under tiden. Det är något med fejjan som tillfredsställer mitt spänningsbehov. Man vet aldrig vad som händer härnäst och helt plötsligt sitter jag fast i en diskussion jag inte ens visste att jag ville ha.
Sen är det retro-marknaden förstås.

Men idag skall jag bättra mig. Och göra nytta. När det är gjort så kan jag ju vrida huvudet ett halvt varv från datorskärmen och se hur det ser ut omkring mig... det är visst städdax?

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards