Direktlänk till inlägg 20 september 2009

Vinkar farväl!

Av Gitte - 20 september 2009 19:25

Av den här helt underbara stoblommiga varianten. Bilden är lite gul, så tänk bort det i färgen. Den kommer att pryda en vintagebutik uppåt landet till. Jag tror att den kommer att göra sig väldigt bra där! Den är såå maffig och det känns riktigt super att den fick ett hem där den kommer till sin rätt!

  

 
 
Ingen bild

Tinan

21 september 2009 06:45

Å nej, jag ville ha den. Förlorade just en auktion på tradera med ett tyg som jag skulle sätta på baksidan av en bokhylla. Tänkte att det var nog meningen ska nog ha den där tapeten. Nähä det är tydligen meningen att jag ska ha något helt annat.... *skratt*
Förresten blev jag lite nostalgisk, bilderna du lagt från tapetalbumet. Bland dem fann jag barndomstapeten den röda med vita hjärtan. Vi hade ett jättestort rum min bror och jag med den tapeten. Och en liten fondvägg som var vit med barbapappa. **L*

 
helena

helena

21 september 2009 07:22

De tapeterna hade vi i vardagsrummet när jag var barn... Men de ersattes av vita strukturtapeter sen......=o
Tänk vad modet ändrar sig!!!
SKÖNT förresten att läsa om ditt ostrukturerade handlande. Här har du en till!!!:(
Kram Helena

http://www.retro-tokig.blogspot.com

 
Gitte

Gitte

21 september 2009 07:53

Tinan: jag har ju massor av flera tapeter, bara kika in på min flickr-länk (finns i länklistan under mina tapeter). Vem vet, du kanske hittar någon annan minst lika fin som den här! =)!

Helena; vad härligt att det finns flera med inneboende strulisar, man har onekligen rätt så roligt med dem när de kommer fram om de väljer att göra det i rätt läge. Men de kan väl hålla sig borta när man handlar?

Träffade ärligt talat sambon tack vare den egenskapen för snart tio år sedan; Han stod på krogen rätt upp och ner och såg allmänt ut som om han hade tappat smöret och blivit blåst på pengarna undefär; eller "ta bort mig härifrån" när jag tyckte att han behövde en kram på vägen när jag ändå skulle gå förbi =O! Det var också en sådan där "hjälp, vad gjorde jag??" Men se så det går, se så det går... *skratt*

http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tinan

21 september 2009 17:03

Det ska jag genast kolla upp =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gitte - 7 oktober 2022 08:44

    Jag ska börja med att berätta att jag roade mig med att lägga upp lite kuliga julkort på Tradera igår. Vespan hittar du här. Men de verkar rulla ganska fort. Jag la upp några fler varianter av dessa och julkort av Britt-Lis Erlandsson men ni...

Av Gitte - 5 oktober 2022 13:33


    Det låter helt otroligt men det är faktiskt sant. Du hittar den här.  Jag ska från början säga tydligt att det INTE är min förtjänst och att jag hoppas inte att det är uppfattas som ett "skrytinlägg" (jag föraktar självhävdelse och försöker ...

Av Gitte - 5 oktober 2022 11:15


Jag avslutade mitt telefonsamtal och gick ut för att ta ett bloss. Där satt dottern och drack kaffe i vår paviljong. Det är nu inte i sig någon märklig företeelse för hon bor i fastigheten bredvid så vi råkas ofta under paviljongen som vi inte packat...

Av Gitte - 4 oktober 2022 12:58


 Just nu tror jag att det händer massor av spännande och framförallt oroväckande saker gällande vår konsumtion och att vi mycket snart kommer att få se mycket avgörande effekter av både de senaste och de kommande veckorna.  Stora fördelar är väl i...

Av Gitte - 3 oktober 2022 10:57


    Gick och la mig igår med massa goda intentioner. Nu skulle jag minsann bli bättre på att tänka positivt även om världen ramlar runtomkring. Ja, du har nog förstått att jag är en sån som läser nyheter flera gånger om dagen med stor förfäran o...

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards