Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Nu känns det segt

Av Gitte - 20 april 2010 14:07

Nu är jag seg i kroppen känns det som.

Skulle behövt varit iväg för länge sen.

Jag skall:

  

fylla fler knapprör.

  

Sortera fler lådor.


Och inte minst.

  

Ge mig på lampskärmsstommar

och

sortera tyger

  


Har massor av timmar framför mig.

Men min rumpa blev helt plötsligt vansinnigt tung! Går inte ens rubba!

Gaaah.

 
 
Lotten

Lotten

20 april 2010 14:34

Åhh dom där lampskärmstommarna ser fina ut! Går det att skicka sådana?

Kraam Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
Gitte

Gitte

20 april 2010 14:38

Ja det gör det. De får tyvärr gå som skrymmande bara....

http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Dolly Dalåna

20 april 2010 14:39

Din blogg är ju sugig !!! Skit på dig!!

 
Ingen bild

Dolly Dalåna

20 april 2010 14:41

Du är ju CP !! Gammel kärring !!

 
Ingen bild

Dolly Dalåna

20 april 2010 14:43

Jävla Finsk Jävel !!!!!!!!!! =OO

 
Gitte

Gitte

20 april 2010 19:52

=)! Dolly, om du låter bli att läsa sugiga kärringbloggar, så kastar du inte ip-nummer åt finndjävlar. ELLER uppgifter om internetleverantör, eller uppgifter om var du befinner dig, etc. En sak misstog du dig på iofs, jag har inte cerebral pares.

http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

21 april 2010 14:01

Åhh vilka underbara prylar!! Lampskärmarna är jag bara sååå sugen på! Har du några priser klar ännu? Nyfiken i en strut du vet.. ;) hihi..

Hmm finns då folk till allt..tänkte på Dolly här ovan..men men de är bra att du tar det så bra som du tar det..själv hade jag blivit flygförbannad!

Kraaaaam
Sanna

http://krimskramsan.bloggplatsen.se

 
Gitte

Gitte

21 april 2010 14:21

*skratt* Via ip-nummer kunde jag utesluta att Dolly känner till mig sedan innan eller att det var något personligt riktat; jag är ganska smickrad över att vederbörande tog sig tid att leta upp mitt ursprung. Måste ändå ha tagit en stund eller ett par klick?

Hjälp mig att sätta ett lagom pris! =)! Det är megasvårt. Stommar är inte lätta att hitta på nätet, speciellt inte äldre modeller. Har inte tänkt prissätta dem högt men "lagom".

http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

 
Gitte

Gitte

21 april 2010 14:27

Jag vet inte heller om jag skall göra "kit" med lite tyger i färgställning och band och stomme, samt sådant band som man lindar stommen med.... svårt är bara förnamnet.

http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gitte - 7 oktober 2022 08:44

    Jag ska börja med att berätta att jag roade mig med att lägga upp lite kuliga julkort på Tradera igår. Vespan hittar du här. Men de verkar rulla ganska fort. Jag la upp några fler varianter av dessa och julkort av Britt-Lis Erlandsson men ni...

Av Gitte - 5 oktober 2022 13:33


    Det låter helt otroligt men det är faktiskt sant. Du hittar den här.  Jag ska från början säga tydligt att det INTE är min förtjänst och att jag hoppas inte att det är uppfattas som ett "skrytinlägg" (jag föraktar självhävdelse och försöker ...

Av Gitte - 5 oktober 2022 11:15


Jag avslutade mitt telefonsamtal och gick ut för att ta ett bloss. Där satt dottern och drack kaffe i vår paviljong. Det är nu inte i sig någon märklig företeelse för hon bor i fastigheten bredvid så vi råkas ofta under paviljongen som vi inte packat...

Av Gitte - 4 oktober 2022 12:58


 Just nu tror jag att det händer massor av spännande och framförallt oroväckande saker gällande vår konsumtion och att vi mycket snart kommer att få se mycket avgörande effekter av både de senaste och de kommande veckorna.  Stora fördelar är väl i...

Av Gitte - 3 oktober 2022 10:57


    Gick och la mig igår med massa goda intentioner. Nu skulle jag minsann bli bättre på att tänka positivt även om världen ramlar runtomkring. Ja, du har nog förstått att jag är en sån som läser nyheter flera gånger om dagen med stor förfäran o...

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards