Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

Gamla knappar och åter knappar, samt lite spännen: Uppdaterad traderabutik

Av Gitte - 31 juli 2010 20:02

I dagarna tre har jag grävt ner mig bakom ett knappberg. Utrustad med papper, penna, tejp, skjutmått och en ambition att bli klar har jag räknat igenom variant efter variant. Några utav dem fick jag ta ny bild på och byta ut den som låg på tradera. Och åter många har jag uppdaterat i antal, nästan alla pärlemor hade tagit slut.


Är jag klar? Nä, långt ifrån. Men jag ser horisonten och anar att det kommer att ta slut. Men jag är lätt slut i skallen måste jag medge. Men åh, vad många av dem är fina! Tycker jag, tra-la-la.

                                                                                                                                                                                                                                                                      


 
 
ida

ida

31 juli 2010 22:39

mycket ! :)

http://idahtt.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

1 augusti 2010 17:47

Åhh va mycket fint du har fått in! Har varit in på din traderabutik och köpt lite i alla fall..hade ekonomin tillåtit så hade jag handlat mycket mer..men som vanlig så har jag inte mer pengar förren ca.17 aug..suck..
Men hoppas det finns kvar då också.. =)
Vad har du för meterpris på sammetstyget som jag köpte till lamppyssel tidigare och vilka färger har du? Minns du inte vilket jag köpte så är det helt ok.. =)

Kraaaaaam
Sanna

http://krimskramsan.bloggplatsen.se

 
Gitte

Gitte

1 augusti 2010 21:31

Hej Sanna!
Det hade varit ett stort nöje om det inte fanns något fint kvar den 17:e förstås men jag antar att det mesta finns kvar även då. Du är varm välkommen när som helst med en beställning.

Ang tygerna så har jag inte ens tänkt på att börja gå igenom och fota. vet att jag fick lite brunt, grönt och rött i några nyanser. Tror det var lite ljusblått med. mm. Tyvärr minns jag nog inte vilka färger du fick sist men jag vet vilka som kom nu. Har inte satt något meterpris på dem, men kan göra som sist, skära en lot enl ök om du är intresserad.

http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gitte - 7 oktober 2022 08:44

    Jag ska börja med att berätta att jag roade mig med att lägga upp lite kuliga julkort på Tradera igår. Vespan hittar du här. Men de verkar rulla ganska fort. Jag la upp några fler varianter av dessa och julkort av Britt-Lis Erlandsson men ni...

Av Gitte - 5 oktober 2022 13:33


    Det låter helt otroligt men det är faktiskt sant. Du hittar den här.  Jag ska från början säga tydligt att det INTE är min förtjänst och att jag hoppas inte att det är uppfattas som ett "skrytinlägg" (jag föraktar självhävdelse och försöker ...

Av Gitte - 5 oktober 2022 11:15


Jag avslutade mitt telefonsamtal och gick ut för att ta ett bloss. Där satt dottern och drack kaffe i vår paviljong. Det är nu inte i sig någon märklig företeelse för hon bor i fastigheten bredvid så vi råkas ofta under paviljongen som vi inte packat...

Av Gitte - 4 oktober 2022 12:58


 Just nu tror jag att det händer massor av spännande och framförallt oroväckande saker gällande vår konsumtion och att vi mycket snart kommer att få se mycket avgörande effekter av både de senaste och de kommande veckorna.  Stora fördelar är väl i...

Av Gitte - 3 oktober 2022 10:57


    Gick och la mig igår med massa goda intentioner. Nu skulle jag minsann bli bättre på att tänka positivt även om världen ramlar runtomkring. Ja, du har nog förstått att jag är en sån som läser nyheter flera gånger om dagen med stor förfäran o...

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards