Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

Utlottning: Höstens pysselpaket.

Av Gitte - 18 augusti 2010 16:48

  

Vill du vara med i en utlottning hos mig, på ett litet pysselpaket?


Ge pysseltips!


1. Kopiera bilden ovan.

2. Lägg ett inlägg i din blogg med en länk till utlottningen här, samt med en liten återgivning, "vad skulle du vilja göra med pysselgrejjerna på bild"?   Eller om du har ett annat tips!

SEDAN:

3. Lägg en kommentar nedan, med länk till inlägget som du har lagt. (eller med anvisning hur jag hittar din länk och bild och tips).

Sista dag: 5 september.


Har du ingen blogg? Självfallet kan du delta ändå, genom att skicka mail till mig med pysseltips: bortbytingen@telia.com


Vill ha MASSOR av tips, helst sådana som kan förverkligas med enkla medel, och som fler kan ta del av. De mail jag får, kommer självklart att sprida även era tips vidare!


Får jag massor av fina tips så kommer jag säkert att slå knut på mig för att göra ett eller två små paket till, så misströsta inte för att jag mitt i stressen endast kom mig för att skapa ett.


Men för att presentera innehållet lite närmare.

Lampskärmen ser ni på bilden ovan?

Vidare innehåller loten fina tygprover, alla framgår absolut inte på bild:

  

Knappar förstås:

  

Dekorband:

  

Rullarna på bild är lampskärmslindning.

Vidare några bitar plyschtyger. Det knallcerisa som har obestämd färg på bild är dock ett slinktyg:

  

Och en liten söting; Dramasaurien som kan göras av tygstumpar:

  

Han kommer från ett gammalt lager och bör vara sjuttiotals.


Hoppas att ni hittade något på bilderna ni tyckte om och att ni har massor och åter massor av fina pysseltips att dela med er utav!


.............

Ps. På återhörande, alla. Ha det så bra tills vi hörs igen. Ni som gör köp hos mig under tiden 19-26 får tyvärr lång leveranstid, då jag åter börjar packa igen den 27. Hoppas det inte ställer till det för er!


 
 
Malin

Malin

18 augusti 2010 18:41

Jag vill vara med ! Här hittar du mitt inlägg:
http://crazymellie.blogspot.com/2010/08/utlottning-hos-bortbytingen.html

Hoppas på tur !

http://www.crazymellie.blogspot.com

 
Sanna

Sanna

18 augusti 2010 21:07

Åhh självklart vill jag vara med gumman!! =)

http://krimskramsan.bloggplatsen.se/2010/08/18/3419236-utlottning-hos-gitte/

Håller tummarna!! =)

Kraaaaam
Sanna

http://www.krimskramsan.bloggplatsen.se

 
Tilda

Tilda

20 augusti 2010 10:39

Jag vill vara med:)

http://www.flexibility.bloggplatsen.se

 
sofie

sofie

20 augusti 2010 11:14

Nu sprutar idéer i min skalle, knappar, band och härliga tyger, det kan ju inte misslyckas!
Myshörnan ska få sig en personlig touch!

http://pipomusik.bloggplatsen.se

 
Ztaa

Ztaa

20 augusti 2010 12:36

Hej!
Jag vill gärna va med!
Jag älskar att pyssla!
Du hittar mitt inlägg på:
www.ztaa.bloggplatsen.se
Inlägget heter:
Vinn!

Kraam!
Håller tummarna!=)

http://www.ztaa.bloggplatsen.se

 
Skaffaren

Skaffaren

22 augusti 2010 08:57

Slinktyg?

http://skaffaren.blogspot.com

Gitte

22 augusti 2010 09:06

Hm, ja, sånt där slinkigt som glider mellan fingrarna ;) har förstås ett namn. Men jag har ingen aning om vilket.

 
anna olofsson

anna olofsson

23 augusti 2010 20:14

Ja, nu hittade jag dom! Har alltid lite svårt att hitta det jag söker på i din tradera butik för jag missar den självklara kategorin och börjar söka mig djupt in i dom andra :)

http://anna-olofsson.blogspot.com

Gitte

25 augusti 2010 08:42

=)! Sök inte dessa under butiken för de ligger på vanlig auktion. Kan säga att jag misstänker att köpare får sig en härlig stund när de skall gås igenom!! =)!

 
Anna

Anna

24 augusti 2010 19:35

Tusen tack för den enorma mängden med fina knappar som väntade på mig i postlådan idag! Hur kunde du ana att jag gillar pärlemorknappar? Det var en riktig fullträff! :-)

http://singsby.blogspot.com

Gitte

25 augusti 2010 08:43

=)! Vad roligt att det blev bra! Och varmt tack för att du hörde av dig!

 
pernilla

pernilla

27 augusti 2010 11:00

Jätterolig tävling och jättefint pris!
Hoppas hoppas...
www.hellrehallbart.blogspot.com
Ha det bra!
/pernilla

http://www.hellrehallbart.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gitte - 7 oktober 2022 08:44

    Jag ska börja med att berätta att jag roade mig med att lägga upp lite kuliga julkort på Tradera igår. Vespan hittar du här. Men de verkar rulla ganska fort. Jag la upp några fler varianter av dessa och julkort av Britt-Lis Erlandsson men ni...

Av Gitte - 5 oktober 2022 13:33


    Det låter helt otroligt men det är faktiskt sant. Du hittar den här.  Jag ska från början säga tydligt att det INTE är min förtjänst och att jag hoppas inte att det är uppfattas som ett "skrytinlägg" (jag föraktar självhävdelse och försöker ...

Av Gitte - 5 oktober 2022 11:15


Jag avslutade mitt telefonsamtal och gick ut för att ta ett bloss. Där satt dottern och drack kaffe i vår paviljong. Det är nu inte i sig någon märklig företeelse för hon bor i fastigheten bredvid så vi råkas ofta under paviljongen som vi inte packat...

Av Gitte - 4 oktober 2022 12:58


 Just nu tror jag att det händer massor av spännande och framförallt oroväckande saker gällande vår konsumtion och att vi mycket snart kommer att få se mycket avgörande effekter av både de senaste och de kommande veckorna.  Stora fördelar är väl i...

Av Gitte - 3 oktober 2022 10:57


    Gick och la mig igår med massa goda intentioner. Nu skulle jag minsann bli bättre på att tänka positivt även om världen ramlar runtomkring. Ja, du har nog förstått att jag är en sån som läser nyheter flera gånger om dagen med stor förfäran o...

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards