Alla inlägg den 16 november 2011

Av Gitte - 16 november 2011 11:01

 

Tja.

Min butik har inte mer än 500 platser.

Så jag tar ner knappar.

Än så länge har det varit 1:- och 2:-´s knappar men jag får snart bredda mitt bortsorterande. Behöver du knappar det närmaste så passa på just nu.

För jag har ytterligare ett HAV av mössor som skall upp. Tror jag la upp nästan fyrtio-femtio varianter igår. Och fler ligger på lager. Hujhuj vad mycket det finns i mösseväg.

Den lila ovan är knall-djup-indigolila. Bilden är inte riktigt rättvis i färgen. Men det finns bara en till försäljning så passa på. Eller ja, det fanns två från början men en passar ypperligt till mitt huvud. Allt klär en skönhet och inget skämmer ett odjur, så det där sista tar jag fasta på liksom.. =)


Hm, skall jag förhandsvisa mer? Det här är väl sånt som ligger redo för utgång. Men även annat kul, som ihopvikbara sextiotals-solhattar med vida brätten, jeanssolhattar etc, ligger och väntar på att jag skall gå igenom det.

                 

Jag har förrästen ett riktigt kul minilager, av gamla stooora spännen.

       

Så småningom skall jag ta tag i dem med. Men de är verkligen helt fantastiska och unika. En del varianter skulle nog vara bra till lajv, tror jag.


Annars är det bloppis på tradera. Det har ni inte missat va? Det hade jag gjort om de inte mailat för jag har inte sett den minsta lilla hänvisning dit eller banner på framsidan. Nåja, vad är väl ett bal på slottet?

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards