Alla inlägg den 26 november 2011

Av Gitte - 26 november 2011 15:22

 

Då är det första advent imorgon. Jisses vad tiden går. Det var ju inte länge sedan det var 1:a advent FÖRRA gången liksom... förra året hade vi snö vid den här tiden vill jag minnas? Och vi väntade in en av de bästaste julkalendrarna som någonsin gått enligt min mening. Men imorgon är det dags att kasta upp alla stjärnor igen och snart blir det premiär på årets julkalender... spännande värre.


Jag adventsSTÖKAR med betoning på stökar. På riktigt altså.

Jag började min adventsstädning på allvar igår. Och det enda som händer är att det blir stökigare och stökigare varteftersom jag skrider fram.

Huvva.

Jag har planerat att bli så klar att jag kan baka lussebullar ikväll.

Fasen trot.

Men jag har inte tänkt ge mig om det så blir lussebullar först klockan 5 imorgon bitti.


Snart skall jag in till stan och hämta min dotter som har haft de första uppträdandena med Falkenbergs Lucia 2011.  Första tillfället gick av stapeln på Coop forum, och det var vi inne och tittade på. Tro på fasen, glömde jag inte kameran? Så himla dumt... Nåja, vi skal ju se dem igen. På måndag får de dessutom reda på vem som skall vara årets rätta lucia.

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards