Alla inlägg den 24 november 2011

Av Gitte - 24 november 2011 13:58

 

Jag har hur mycket jobb som ligger som helst.

Jag har vräkt ut massor av lådor med dragkedjor på mitt golv i mitt arbetsrum.

som förövrigt behöver storstädas och sorteras om.

Jag har flera lådor med barnhattar och mössor som behöver gås igenom.

Jag har flera laddningar knappar UTANFÖR tradera som behöver plockas då de är beställda.

Jag skulle behöva ta foton på mina Jason Laundwellknappar som finns kvar.

Jag skulle behöva gå igenom svarta knappar specifikt. De små. Som avviker.

etc, etc, etc.

Och så har jag massor av plagg avfotade som skall ut i traderabutik.

Som klänningen ovan.

Och förklädet nedan. Som för övrigt är helt underbart.

 

Har ni sett så läckert tyg?? Det är en såndär träpå-variant med knäppe i ryggen, nästan som en topp eller tunika utan ärm.

Och så sitter jag här.

Dags att röra på den arma lekamen NU. Tror jag.

Jo, jag skall.

Nu har jag nog "jag skall bara" färdigt för idag.

Arbeit! Marsch!

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards