Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Gitte - 5 oktober 2009 13:15

Nu är dragningen av priserna från Lollopard  gjord! Ni var som sagt inte så många tävlande, så ett par väl bekanta bloggare dök upp:


3:dje priset

  

2 stycken Lollopard mobilstrumpor gick till



2:a priset

  

En spa-turban, går till


1:a priset

  

En krokodil, tapetfigur, går till


Jag hör genast av mig till er och får era adresser!

Stort tack till alla för er medverkan, hoppas ni vill vara med även nästa gång jag får ihop en utmaning eller utlottning. Jag tycker att det är så kul, så jag gör det mer än gärna igen!






Av Gitte - 5 oktober 2009 09:05

Min tävling avslutades den 30:e och jag skulle ha meddelat vinnare under helgen, likaså lagt upp det på bloggen.

Beklagar

Beklagar

Beklagar,

Helgen fick för fort. Kan man reklammera någonstans, och få en dag extra tillgodo måntro? Har inte ens någon tillräckligt god ursäkt för min försening, så jag låter bli att ens försöka mig på detta heller.

Men jag lovar dock bot och bättring, så det första jag gjorde idag var att börja para ihop adresser och bloggar och leta inlägg och så vidare.


Så håll ut. Om en liten stund vet vi alla -även jag- vem som går av med vinster som lyser upp tillvaron lite i blåsten. Ni var ju inte sååå många tävlande så har ni deltagit, är chansen rätt så stor!


Återkommer!

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards