Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Gitte - 25 oktober 2009 19:27

Idag har jag baske mig varit minst sagt manisk, min stackars hjärna är totalt överkokt och jag tror att jag vet varför. Jag har skaffat mig en spikmatta, måste vara det? I vilket fall som helst har jag A.B.S.O.L.U.T ingen PMS och inte den minsta känsla av att Jante varken sitter på min axel eller att Brahe manövrerar min hjärnbalk eller att Ågren sitter i solarplexxus. Så jag tog tillfället i akt och startade en grupp jag själv har saknat på facebook.

Gå med här och tipsa om:

*närproducerat,

*loppisar,

*gårdsbutiker,

*halländska produkter vi hittar i dagligvaruhandeln

*handlare som säljer närodlade produkter

*dagens middag du lagar med närodlat och närproducerat

*loppisar i din närhet

*risa och rosa

*gör reklam för din verksamhet i halland, din ekologiska odling, egenproducrade honung, din eternellodling, din örtagård, eller vad som helst!


Tillsammans kan vi skapa en hur bra grund som helst för en hållbar utveckling och tänk vad mysigt det vore med en bra och underhållande resplan för att besöka det ekologiska Halland! Vi är ju stolta över vårt län, eller hur?


Och kom ihåg att gruppen är GARANTERAT jantefri. Det betyder att du får lägga HUR MÅNGA INLÄGG SOM HELST, utan att någon tycker att du tar för stor plats. Och någon måste ju dämpa mig och mitt eviga facebooks-spammande, eller hur?

Welcome!


Bloppis-annons
Av Gitte - 25 oktober 2009 10:12

Funderar du på att göra en annorlunda fondvägg, tapetsera i torpet, vill ha gamla tapeter till pyssel eller liknande så kika gärna på den här länken:

http://www.flickr.com/photos/37532886@N04/

Gamla originaltapeter från 60-780-talet i första hand. (Enstaka variant från 50-talet finns kvar, se länk).


Alla varianter som inte är prismärka, 200:- rullen. Men som introduktionserbjudande för att detta är min första bloppisannons lämnar jag 20% rabatt vid köp av 2 rullar eller fler till och med den 31 oktober.

Tapeterna finns i mellersta halland, kan ses på plats eller skickas per post. Vid postförsändning tillkommer porto enligt postens tariff.


Skär även bitar till lapptapetväggar eller pyssel:

lappvägg  

(Observera att väggen på bild inte fått sina lister och fönsterkarmar målade ännu, en bild på färdigt resultat kommer inom kort i bloggen).


Några exempel på tapeter, alla varianter finns från 2-15 rullar och kan ej nybeställas, se fler via länken ovan:

grön medaljong   gulbrun medaljong   hildesia klocka   blå syren   Vårgrön retrotapet   grön blommedaljong   blå spalje   snödroppar   gröngulblom   Gulblommig tapet, 60-talpersikavinyl   grön medaljong   Grönblom   Vinyltapet   brunmedaljong   brunblom   orangebrunblom   minimedaljong   streckmedaljong   gammaldags   faddorangeblomrapport   gråblomkantskäras   rosa hjärteblom   finnbomedaljong   vinrödmossmedaljong   blålilablom   stor chokladbrun medaljong   silberstrefen grön   grönrut   rosa småblommig   ljusblå småblommig   brungulblom   stormönstrad   mjuk medaljong   stormönstrad   ljusgrön blomsnurra   rosa stänktapet   rosa småblom   gul småblom   brun småblom   brun löjtnantshjärta   brungul                                                  
                                           




Möbler & Heminredning, Säljes - Falkenberg (Hallands län)
Pris:    200:-
Telefon:    0346-94122
Av Gitte - 25 oktober 2009 09:39

Bloggplatsen har startat ett nytt giv, eller nytt och nytt, det bygger på samma tanke som blogg.se hade i somras. Men jovisst, jag skall absolut testa det, så ni som läser regelbundet hoppas att ni står ut med ett par annonser, behöver ju verkligen verkligen att få igång några fler kunder och nya köpgrupper på tapeter för att jag skall kunna fortsätta överhuvudtaget. Finge jag ett antal fler köpare snabbt NU så har jag till och med möjligheten att öka på med fler varianter då jag har hittat ett lager jag bara absolut måste besöka, men har man inga pengar är det inte lönt att åka och titta ens... *suckar*. Så tio snabba kunder hade gjort underverk, tro mig!


Oj, måste berätta att jag tror att räknaren fick tuppjuck den 23, då hade jag enligt statistiken 366 unika besökare... (hm, kanske dags att strama upp sig själv lite när man skriver, jag får ju ur mig precis vad som helst mellan varven helt utan tanke på att det kan få några konsekvenser...) vilket är supermycket för mig.


Faktiskt så mycket att den här månaden redan har överstigit förra månadens besöksantal (ligger på 1820 i skrivande stund, vilket jag tycker är horribelt mycket, jante står och skriker mig i örat att jag inte skall tro att det betyder något som helst:

"ALLIHOP är dina ovänner och de sitter och skrattar åt dina fjanterier"

Av Gitte - 25 oktober 2009 00:16

Ursäkta mig, skönjar jag en jäkla lancomemaskaraflashreklamgrej under mitt förra inlägg? Vem fan har satt det där? Inte jag! Den förra bloggen var en reklamfri blogg, har det ändrats nu? Det har jag ju inte riktigt ställt in mig på liksom...


Ps. Nu fanns reklamen under det här inlägget. Vad i helsefyr är det här?? Får vi inte nog med kommersiell jox överallt så att vi måste dras med det på alla bloggar nu? Någon som vet en reklamfri bloggportal?

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards