Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Gitte - 15 oktober 2009 21:42

Det blev den här, istället för världens vackraste tapet:

  

Den är dock inte helt fy skam den heller.... *suckar så fin den är!*

Och den här blev det då på en hel vägg:

  

Sambon har tungan rätt i mun när det gäller:

  

Ovan lägger han sista handen på minifonden:

  

Äsch, den framgår inte riktigt här. Den slutar i varje fall i linje med dörrkarmen och sen är det vitt. Lite dov färgåtergivning.

Svägerskan har varit sambons vänstra hand hela dagen (asså inte fy skam att vara en vänsterhand i en familj där 100% av den vuxna befolkningen är vänsterhänt!) då jag har haft olika tider att passa, åtgärdsprogram och landstingsbesök med sonen och det i sig har inneburit att jag i min tur varit så velig så jag liksom inte fått mycket vettigt ur handen idag. Imorgon blir det annorlunda. 08,30 sharp står vi redo i lokalen igen.


Då skall den här få ny tapet:

Fondvägg 1  

Jag hade lagt fram tre varianter som jag ville att svägerskan skulle titta på, hon hade egentligen redan utsett en men då jag efter lite klurande faktiskt hittade två konkurrenter till den, och inte kunde välja tänkte jag låta henne fatta det avgörande -hon är smakmässigt klockren, skulle kunna göra homestyling proffessionelt- då jag litar fullt på henne, och så gick vi igenom alternativen, sambon fick hålla.

Hon gillade fortfarande sitt förstaalternativ bäst, men en av dem jag hade lagt fram blev ändå godkända.

Hör och häpna, vad hör jag?

-Nu är det ju så att jag inte tycker något om tapeter alls, men ärligt talat gillar jag den andra bättre, den hade jag nog valt.

Förvånad

Rösten var min sambos. Jag tror jag drömmer!


Hm, Fast nu när jag sitter här och skriver så kom jag ju på att jag har ett tänkbart alternativ till... jag kanske skulle ta kort på alla alternativen imorgon så får ni avgöra om vi gjorde rätt eller fel? Flört







Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards