Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009
Jag skickade ett mail till rusta med min upplevelse av färgen.
Nu måste jag säga att jag lyfter av hatten för dem trots allt!
Min ambition var inte att göra efterkrav, utan mer att förmedla min erfarenhet av färgen.
Det tog inte mer än en kvart ungefär innan jag fick ett svarsmail att jag skulle återkomma med kvitto och ersättningskrav.
Så långt tänkte jag inte ens. Men jag inser ju självfallet att det vore smartare att måla om det nu innan jag fyller lokalen med väggfästa ställningar och hyllor och liknande. *suck* Jag som var nästan klar med lokalen. Måste ju medge att jag tycker riktigt riktigt synd om mig själv just nu. Det går nog minst en vecka till åt helsicke nu...
I vilket fall som helst är jag väldigt positivt överraskad av Rustas konsumentkontakt just nu. Tack skall ni ha. Mitt i eländet så värmer det oerhört mycket!
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | 4 | ||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |||
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | |||
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | |||
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
||||
|